Proteinové chlazené svačinky se sportovním mixérem MS 590 nebo vysokootáčkovým mixérem HS 703

Sportujete skoro každý den, sportovní taška se pomalu stala vaší nejlepší kamarádkou a záleží vám na tom, co jíte? Tak přesně pro vás máme hezkou inspiraci pro rychlou přípravu svačinek s vysokým obsahem proteinu, které budou chutnat a doplní energii.

Rychlou inspiraci můžete získat ve videoreceptu zde: Proteinový chlazený dortík za pár minut

Následující varianta se bude hodit, pokud si připravujete jídlo den předem, vyhovuje vám si ráno přispat a nachystanou snídani pak jen vzít z ledničky do tašky a vyrazit vstříc novému dni.

Tvarohový proteinový dortík

Ingredience: 

1 vanička měkkého tvarohu

proteinový prášek

piškoty (asi 20)

raw kakao

strouhaný kokos

skořice

kešu oříšky

 


Základem je jedna vanička měkkého tvarohu s obsahem tuku dle vašich preferencí. Z jedné vaničky pak vytvoříte dva dortíky, takže budeme potřebovat dvě krabičky.

Tvaroh dáme do lahve sportovního mixéru, přidáme 3/4 odměrky vanilkového proteinového prášku a 4cl vody/mléka.

Dále přidáme dvě čajové lžičky raw kakaa, to samé množství strouhaného kokosu, pak špetku skořice a necháme důkladně rozmixovat ve sportovním mixéru nebo ve vysokootáčkovém mixéru.

Do vzniklé směsi vmícháme hrstku nasekaných kešu ořechů.

Do skleničky nebo malé, 250 ml krabičky dáme naspod piškoty a Zalijeme první vrstvou tvarohu. Poté naskládáme druhou vrstvu piškotů a pokryjeme druhou vrstvou tvarohu. Vrch můžeme posypat oříšky, chia semínky, kokosem, sušeným ovocem nebo semínky, uzavřeme a odložíme přes noc do ledničky.

Ráno je dortík vychlazený a připravený vykouzlit skvělou snídani.


Druhá varianta je pro ty, co mají ráno pár minutek navíc a nevadí jim je strávit přípravou snídaně.

Tvarohový shake

Ingredience: 

1 vanička měkkého tvarohu

3/4 odměrky proteinového prášku

1 banán

1 špetka perníkového koření

Případně deci vody pro naředění a lepší konzistenci pro pití

 

 


 

Všechny tyto ingredience dáme do přípravné nádoby sportovního mixéru a necháme důkladně promixovat.

Do vzniklé směsi můžeme přidat své oblíbené oříšky, chia semínka nebo nechat směs jen tak. Přípravnou lahev pak stačí zavřít víčkem a vyrazit.

Další tipy pro každodenní rozmanitost: 

  • Využijte sezonního ovoce
  • Vyzkoušejte přidat lístky čerstvé máty nebo meduňky, výsledná kombinace je překvapivě osvěžující, dodá pocit čerstvosti a napomůže trávení
  • Proteinový prášek můžete nahradit polovinou banánu, ten poslouží jako pojivo
  • Vodu dolívejte postupně až podle potřeb
  • Přidáním oříšků a semínek nebo ovesných vloček si zvýšíte podíl vitamínů, minerálů a zdravých tuků, navíc takováto směs zasytí na delší dobu

 

více o výrobku Stolní mixér Gallet Millau MS 590 zelený/bílý

Publikováno 19.4.2017