Zdravé domácí zmrzliny s Gallet HS 703, bez cukru a mléka

Výroba zdravé domácí zmrzliny vůbec nemusí být těžká! Hned vám ukážeme, jak na jednoduchou přípravu delikatesního dezertu.

Zde je k dispozici krátký videorecept a pro další inspiraci čtěte dále!

https://www.youtube.com/watch?v=mXjRyrprepA

 

Než začneme, bude se hodit pár obecných tipů: 

  • Před zmrazením banán oloupeme a naporcujeme na menší kusy, aby se pak lépe mixoval
  • Před mixováním necháme zmrazené ovoce povolit asi 5-10 minut v pokojové teplotě
  • Broskve je lepší zbavit slupky, u pomeranče je dobré oloupat každý jednotlivý dílek, abychom se vyhnuli nechtěné hořkosti
  • Banán používáme jako základ hlavně pro šťavnatější ovoce jako jsou maliny, jahody, pomeranč, aby byla zmrzlina krémová
  • U méně šťavnatého ovoce jako jsou meruňky, není nutné banán používat jako základ. Pokud banán přidáváme, postačí menší množství
  • Nebojte se vyzkoušet přidat oříšky, čerstvé bylinky, skořici, vanilku nebo kakao. Zmrzlině to dodá svěžest, zajímavou chuť a křupavost
  • Ujistěte se, že ovoce na zmrzlinu je opravdu zralé a sladké. Tím se vyhnete dodatečnému doslazování
  • Oříšky pouze vmícháme do už rozmixované hmoty

 

 


Banánová zmrzlina:

6 mažených banánů

lžíce kakaa (raw nebo holandského)

čajová lžička skořice

rozmixujeme

vmícháme hrst oloupaných a nasekaných mandlí


Zmrzlina z babiččiny zahrádky:

6 zralých sladkých meruněk  (předem zmražené)

3 zralé oloupané broskve (předem zmrazené)

snítka meduňky

šťáva z 1/4 citronu


Pomerančové osvěžení:

5 mrazených banánů

2 pomeranče (důkladně zbavené slupky každého měsíčku)

snítka máty


 

více o výrobku Stolní mixér Gallet Santé HS703 černý

Publikováno 20.4.2017